Online shopping - Hvad er vigtigt når der skal shoppes online? Undskyld jeg spørger, men skal igang med min hovedopgave og mangler lidt info om hvad der skal til for, at blive den bedste webshop :)

DDD, 26
03-04-2017. Kl. 11:15

Du skal være logget ind for at kunne skrive

Vis:

Jeg kan godt lide at der er tilbud, hvor man f.eks får fri fragt, hvis man køber for et bestemt beløb

Jeg synes også det skal være nemt at navigere rundt på hjemmesiden, det skal være nemt og overskueligt. Det kunne også være fedt hvis kunderne kan give stjerner eller efterlade kommentarer på siden, så man ligesom kan få en nogenlunde ide om hvorvidt det er en god hjemmeside og andre kunder har været tilfredse :-)

S (is back), 03-04-2017. Kl. 12:04
Er du enig?
  • 19
  • 13
Se 3 tidligere kommentarer

På nogle tøjhjemmesider kan man også trykke "Se hvad andre kunder mener om dette produkt", og så har kunderne skrevet anmeldelser på hjemmesiden, hvor der står hvad de synes. Nogle steder kan man også give stjerner :-)

Så ja, det samme som Trustpilot, bare på selve hjemmesiden :-)

S (is back), 05-04-2017. Kl. 11:05

Du skal være logget ind for at kunne skrive

gode størrelses guides, specielt når man handler tøj. Forskellige mærker har jo lidt forskellige størrelser selvom de skriver der er en M. Men der er fx også rart med smykker, at man kan få en god ide om tingenes størrelser.

Rabat koder eller andet, specielt omkring fragt. Fx køb over xxx kr og få fri fragt, og så gode tilbud - de sparer jo udgifterne til butikken, så når man nu ikke kan prøve tingene inden så er det rart hvis man føler man får lidt oveni ved at shoppe online. Og så er gode retur ordninger også vigtige. HMs returordning er fx rigtig god, for der er retursedler og en rigtig god guide til hvis man er lidt i tvivl.

Og så et ordenligt varelager. Nogle online butikker har masser af varer som de skal have hjem først, så går der endnu mere tid før tingene kommer, eller de skriver at de ikke kan få det hjem. Så varerne skal gerne være på lager, eller shoppen skal opdateres ofte - det giver simpelt hen en meget bedre kundeoplevelse

Amanda-Maria, 29 år 03-04-2017. Kl. 13:01
Er du enig?
  • 13
  • 19
Se 1 tidligere kommentarer

En god returodning syntes jeg indeholder en returseddel der er nem at overskue. Fx med en liste over hvad man har købt, og så bare krydse af hvilke man retunerer og om det skal byttes (og til hvad, fx anden størrelse, farve mm). Hvis retur fragten så også var gratis ville det være super nice, men ikke et most.

Ventetid, der syntes jeg alt over en uge er langt at vente. At man kan se på hjemmesiden hvor langt i ekspeditionen ens pakke er er ret rart. Så kan man se om butikken er den langsomme, eller om Post Nord er den sløve. Har prøvet at der kom en besked efter næsten 2 uger om at ens pakke (endelig)var sendt, og så kom pakken 3 dage efter - der var det butikken og ikke posten der gav ventetiden. 2 ugers ventetid på at pakken blev pakket var så pga at en vare ikke var på lager - der havde det ligesom været smart at have en opdateret hjemmeside, eller god service ville være at sende det de havde først, og så sende den sidste ting når den kom på lager.

Amanda-Maria, 29 år 04-04-2017. Kl. 12:44

Du skal være logget ind for at kunne skrive

For mig skal hjemmesiden se professionel ud, den skal være nem at bruge. Også er det vigtigt at de har en Facebook side og har flere anmeldelser på trustpilot. For skal kunne stole på jeg får mine produkter :). Også skal der selvfølgelig være nogle gode tilbud engang imellem, og meget gerne fri fragt ved køb af et bestemt beløb :).

nyligsingle, 23 år 03-04-2017. Kl. 17:22
Er du enig?
  • 8
  • 20
Se 6 tidligere kommentarer

Har en side jeg kan finde på,at handle på,da jeg har været meget tilfreds med varernes kvalitet,men normalt foretrækker jeg stadig de fysiske butikker...

Kvinde, 27 år 23-05-2017. Kl. 22:42

Du skal være logget ind for at kunne skrive

Ugens quickie

Retningsliner

Husk at tale pænt til hinanden, ik? Det er mere nice for alle.

Vi fjerner indlæg, som:

  • taler grimt og personligt om andre
  • indeholder links til billeder af andre end dig selv. Hvis vi mistænker, at personen på billedet ikke har givet tilladelse til det, så fjerner vi det. No questions asked. 
  • kun har til hensigt at reklamere for kommercielle produkter
  • har et sprogbrug, der ikke er passende
  • ikke overholder loven 
  • bare er nederen og ikke bidrager til en positiv debat

Er du uenig i en kommentar, så giv den en thumbs down. Brug kun "Rapportér", hvis det strider imod disse.

Brugere, der gentagne gange ignorerer advarsler, vil blive blokeret.

Har I spørgsmål eller kommentarer, så skriv endelig til os på digital@benjamin.dk

 

 

Du skal være logget ind for at kunne skrive